Pages

Followers

Wednesday, April 10, 2013

Review SAMSUNG Galaxy NOTE II

Salam...

Samsung Galaxy Note II Pink 1
Teruja melihat Galaxy Note II berwarna pink
even though aku bukanlah peminat tega pink hehehe :P

Colour pink ni adalah colour ke 5 yang dikeluarkan oleh Samsung Galaxy Note II
the first one yang keluar adalah warna grey dan juga white
then on January, keluar pulak colour amber brown dan ruby wine
then keluar yang ni plak.

Samsung Galaxy Note II Pink
baby Pink colour

 

Amber brown (hujung kiri)
Ruby wine (ke 2 dari kiri)
Black (ke 3 dari kiri)
Grey (kanan)

Kesemua Galaxy Note II mempunyai ciri2 utama yang sama walaupun berbeza colour. Apa yang paling best adalah rear kamera 8MP dan juga front facing camera 1.9MP. Sangat suka yang ada kamera best. Setakat ni memang aku tak pakai phone mahal pun..just pakai Blackberry Curve je. Teringin jugak nak pakai yang mahal2...hubby pulak gile gadget. Kejap je pakai Note I, then keluar je Note II beli yang tu pulak. huhu...Gadget best yang aku ade pun hanyalah Ipad II. Itu pun hubby hadiahkan masa kawen. Kalau tak jangan berangan la aku nak beli...hahahah :P

Antara features lain adalah ianya Android Jelly Bean, 5.5 inch Super AMOLED HD display, S Pen stylus, NFC (Near Field Communication), Quad-core Exynos 4412 processor, 2GB RAM dan juga 3100 mAh battery.

Actually barang2 Samsung memang berkualiti. Itu memang aku tabik spring laaa.. Antara yang jadi kesukaan aku adalah Galaxy CAMERA. hehe..berangan nak beli.. wink2 **


No comments: